Завдання
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній:
Тема 1. Інформаційні технології в суспільстві
CISCO:
Основи апаратного і програмного забезпечення. Основи Всеохоплюючої Інтернету. Введення в кібербезпека.
усі - Лабораторні роботи
Мови програмування. Загальні відомості про мову програмування Scratch
Модуль 3. Типи з'єднань
Всеохоплюючий й Інтернет
(1.5) Інформаційні та керуючі технології.
Переваги об'єднання інформаційних і керуючих технологій: простота: інтелектуальність; комплексна система безпеки.
Три окремі типи підключень: «машина - машина» (М2М), «машина - людина» (М2Р) і «людина - людина» (Р2Р).
(1.1) Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів.
(1.3) Люди, як один з чотирьох стовпів Всеохоплюючої Інтернету. Петля зворотного зв'язку і бізнес використовує дані. Спільна робота у всеосяжному Інтернеті.
(1.1) Ресурси та підтримка навчальної діяльності учнів.
(1.2) Інтелектуальна мережа СІАС.
(1.3) Навчальний приклад управління нерухомістю
(1.3) Поняття Інтернету речей. Пристрої, можна підключити до Інтернету речей.
(1.4) Підключення речей для споживачів. Підключення пристроїв в промисловості. Об'єднана мережа і речі. Необхідність стандартів. Поняття протоколу. Кінцеві пристрої в Інтернеті Речей.
розділ Зовнішні загрози, тема «Хімікати», с. 34-37;
розділ Цінності, тема «Здоров’я та довкілля», с. 39-44
відповідальність?)
з освіти для здоров'я і безпеки
Проект «Вчимося жити разом», тренінг 4 «Безпека спілкування в інтернеті», с. 275з освіти для екологічної безпеки та сталого розвитку
Розділ Діяльність людини, тема «Енергетика», с. 8-19,розділ Зовнішні загрози, тема «Хімікати», с. 34-37;
розділ Цінності, тема «Здоров’я та довкілля», с. 39-44
з освіти для здоров'я і безпеки
Проект «Вчимося жити разом», тренінг 4 «Безпека спілкування в інтернеті», с. 275; тренінги 4-7, с. 172-189з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини
посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.149-150 (РОЗДІЛ 6: Відповідальність Яку відповідальність несуть люди? Урок 3 Чия це проблема? Як розподіляється соціальнавідповідальність?)
Тема 2. Моделі і моделювання. Аналіз і візуалізація даних
CISCO:
Всеохоплюючий Інтернет. Моделі взаємодії. Аналітичні інструменти моделювання рішень.
Модуль 5. Всеохоплююче рішення. Моделювання рішення для Всеохоплюючого Інтернету. Переваги моделювання. Використання блок-схем при моделюванні.
Модуль 5. Всеохоплююче рішення. Моделювання рішення для Всеохоплюючого Інтернету. Переваги моделювання. Використання блок-схем при моделюванні.
з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини
посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.29-31 (РОЗДІЛ 1: Стереотипи та упередження Урок 3 Стереотипи та упередження Як ми переконуємо інших людей? Як ми розглядаємо країни?) Т.3, с.52-53 (РОЗДІЛ 2: Рівноправність Урок 3: Рівноправність між чоловіком та жінкою)
з фінансової грамотності:
Підручник «Економіка і фінанси». 9 клас Тема 5. «Грошові відносини в сучасному світі». Практична робота №2 «Розраховуємо валютний курс», ст. 80, ст. 95Робочий зошит «Економіка і фінанси». 9 клас Тема 5. «Грошові відносини в сучасному світі». Практична робота №2 «Розраховуємо валютний курс», ст. 40, ст. 44
Підручник «Економіка і фінанси». 9 клас Тема 2. «Сучасна система страхування». Ділова гра «Обираємо вид страхової послуги», ст.34, ст.50
Робочий зошит «Економіка і фінанси». 9 клас Тема 2. «Сучасна система страхування». Ділова гра «Обираємо вид страхової послуги», ст.18, ст.23
Тема 3. Системи управління базами даних
з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини
Фільтрація та автоматизоване створення запитів у базі даних.
Т.3, с.52-53 (РОЗДІЛ 2: Рівноправність Урок 3: Рівноправність між чоловіком та жінкою)
Т.3, с.52-53 (РОЗДІЛ 2: Рівноправність Урок 3: Рівноправність між чоловіком та жінкою)
Тема 4. Мультимедійні та гіпертекстові документи
CISCO:
Основи апаратного і програмного забезпечення. Основи Всеохоплюючої Інтернету. Мови програмування. Загальні відомості про мову програмування Scratch.
Модуль 3. Типи з'єднань
Приклад роботи додатків JavaScript Cisco Coffee
Ресурси, де можна продемонструвати свої ідеї.
Інформаційні, але не інформаційні спеціальності для Всеохоплюючого Інтернету.
(1.1) Ресурси та підтримка навчальної діяльності учнів.
(1.3) Люди, як один з чотирьох стовпів Всеохоплюючої Інтернету. Петля зворотного зв'язку і бізнес використовує дані. Спільна робота у всеосяжному Інтернеті.
(1.3) Навчальний приклад управління нерухомістю
Комментариев нет:
Отправить комментарий