Проєкти 9 класу

Завдання:

Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній:

Тема 1.Інформаційні технології у суспільстві

CISCO:

Основи апаратного і програмного забезпечення. Всеохоплюючий Інтернет.
Модуль 1. Основні компоненти персонального комп'ютера..
Модуль 5. Операційні системи.
Модуль 1. Поняття Всеохоплюючого Інтернету. Еволюція Інтернету
Модуль 4. Перехід до Всеохоплюючого Інтернету.
Тема 2. Мережеві технології
CISCO: Всеохоплюючий Інтернет. Основи апаратного і програмного забезпечення.
Модуль 1. Поняття Всеохоплюючого Інтернету. Комп’ютерні мережі.
Модуль 2. Складові Всеохоплюючого Інтернету.
Модуль 3. Типи з’єднань. Поняття протоколу. Пристрої інфраструктури Інтернету Речей.
Модуль 6. Мережі.

з освіти для здоров'я і безпеки

Проект «Вчимося жити разом», тренінг 4 «Безпека спілкування в інтернеті», с. 275

Тема 3. Основи інформаційної безпеки

CISCO:

Всеохоплюючий Інтернет. Основи апаратного і програмного забезпечення. Вступ до кібербезпеки.
Вступ. Правила безпечного користування Інтернетом під час пошуку інформаційних матеріалів.
Модуль 4. Перехід до Всеохоплюючого Інтернету.
Модуль 2. Безпека життєдіяльності.
Модуль 10. Основи комп’ютерної безпеки Практична робота № 34 «Антивірусне ПЗ сторонніх виробників». Лабораторна робота № 52 «Резервне копіювання і відновлення даних в ОС Windows».
Модуль 5. Операційні системи.
Модуль 4. Огляд профілактичного обслуговування.
Розділ 1. Потреба в кібербезпеці.
Розділ 2. Атаки, поняття та методи
Розділ 3. Захист даних і конфіденційність Лабораторна робота: Резервне копіювання даних у зовнішнє сховище

з освіти для екологічної безпеки та сталого розвитку

Розділ Діяльність людини, тема «Енергетика», с. 8-19,
розділ Зовнішні загрози, тема «Хімікати», с. 34-37;
розділ Цінності, тема «Здоров’я та довкілля», с. 39-44

з освіти для здоров'я і безпеки

Проект «Вчимося жити разом», тренінг 4 «Безпека спілкування в інтернеті», с. 275; тренінги 4-7, с. 172-189

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.149-150 (РОЗДІЛ 6: Відповідальність Яку відповідальність несуть люди? Урок 3 Чия це проблема? Як розподіляється соціальна
відповідальність?)

Тема 4. Комп’ютерна графіка

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.24-25 (РОЗДІЛ 1: Стереотипи та упередження Урок 1: Як інші сприймають особистість)
посібник серії «Живемо в демократії» Т.6, с.34 (Глава 4 Сприйняття інших Вправа 4.1. Всі різні, всі рівні)

Тема 5. Комп'ютерні презентації

з фінансової грамотності:

Виконання завдань дозволить створювати, редагувати та форматувати електронну податкову декларацію. Використовувати стилі для форматування документу. Структурувати документ і створювати його зміст. Розуміти та обґрунтовувати необхідність дотримання вимог до стильового оформлення й структурування електронної податкової декларації.
Підручник «Економіка і фінанси». 9 клас
Тема 4. «Податкова система». Практична робота №1 «Заповнюємо податкову декларацію», ст.64, ст.74
Робочий зошит «Економіка і фінанси». 9 клас
Тема 4. «Податкова система». Практична робота №1 «Заповнюємо податкову декларацію» , ст.29, ст.32
Розділ I. Практична робота №1 «Створення реклами власного товару або послуги», ст.78
Розділ I. Практична робота №1 «Створення реклами власного товару або послуги», ст.30

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.170-171 (РОЗДІЛ 7:
Шкільна газета Вивчаємо ЗМІ через створення ЗМІ Урок 4: Наш перший номер!)
Т.4, с.223-224 (РОЗДІЛ 9 Засоби масової інформації Участь у демократії через ЗМІ Уроки 2 i 3: Ми цензори! Ми вирішуємо, які статті будуть запропоновані читачам на вибір)

Тема 6. Комп’ютерні публікації

з фінансової грамотності:

Виконання завдань дозволить створювати, редагувати та форматувати електронну податкову декларацію. Використовувати стилі для форматування документу. Структурувати документ і створювати його зміст. Розуміти та обґрунтовувати необхідність дотримання вимог до стильового оформлення й структурування електронної податкової декларації.
Підручник «Економіка і фінанси». 9 клас
Тема 4. «Податкова система». Практична робота №1 «Заповнюємо податкову декларацію», ст.64, ст.74
Робочий зошит «Економіка і фінанси». 9 клас
Тема 4. «Податкова система». Практична робота №1 «Заповнюємо податкову декларацію» , ст.29, ст.32
Розділ I. Практична робота №1 «Створення реклами власного товару або послуги», ст.78
Розділ I. Практична робота №1 «Створення реклами власного товару або послуги», ст.30

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.170-171 (РОЗДІЛ 7:
Шкільна газета Вивчаємо ЗМІ через створення ЗМІ Урок 4: Наш перший номер!)
Т.4, с.223-224 (РОЗДІЛ 9 Засоби масової інформації Участь у демократії через ЗМІ Уроки 2 i 3: Ми цензори! Ми вирішуємо, які статті будуть запропоновані читачам на вибір)
посібник серії «Живемо в демократії» Т.6, с.35 (Розділ 4 Сприйняття інших. Вправа 4.2. відмінності )
посібник серії «Живемо в демократії» Т.2, с.31 (Розділ 2: Різноманітність і плюралізм: Будинки в Європі Урок 1: Що таке Європа?)

З екологічної безпеки та сталого розвитку

Тема 7. Комп’ютерне моделювання

CISCO:

Всеохоплюючий Інтернет. Моделі взаємодії. Аналітичні інструменти моделювання рішень.
Модуль 5. Всеохоплююче рішення. Моделювання рішення для Всеохоплюючого Інтернету. Переваги моделювання. Використання блок-схем при моделюванні.

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.29-31 (РОЗДІЛ 1: Стереотипи та упередження Урок 3 Стереотипи та упередження Як ми переконуємо інших людей? Як ми розглядаємо країни?) Т.3, с.52-53 (РОЗДІЛ 2: Рівноправність Урок 3: Рівноправність між чоловіком та жінкою)

Тема 8. Табличні величини та алгоритми їх опрацювання

CISCO:

Мови  програмування.  Загальні  відомості  про  мову  програмування  Scratch

з фінансової грамотності:

Підручник «Економіка і фінанси». 9 клас Тема 5. «Грошові відносини в сучасному світі». Практична робота №2 «Розраховуємо валютний курс», ст. 80, ст. 95
Робочий зошит «Економіка і фінанси». 9 клас Тема 5. «Грошові відносини в сучасному світі». Практична робота №2 «Розраховуємо валютний курс», ст. 40, ст. 44
Підручник «Економіка і фінанси». 9 клас Тема 2. «Сучасна система страхування». Ділова гра «Обираємо вид страхової послуги», ст.34, ст.50
Робочий зошит «Економіка і фінанси». 9 клас Тема 2. «Сучасна система страхування». Ділова гра «Обираємо вид страхової послуги», ст.18, ст.23

Тема 9. Створення персонального навчального середовища

з освіти для екологічної безпеки та сталого розвитку

Розділ Цінності, теми «Права громадян», «Наша Земля в майбутньому», с. 45-56

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.168-169 (РОЗДІЛ 7: ШКІЛЬНА ГАЗЕТА Вивчаємо ЗМІ через створення ЗМІ Урок 3: Створюємо нашу настінну газету)

Тема 9. Розв’язування компетентнісних задач 

зі здоров'я і безпеки

Розділ Цінності, теми «Права громадян», «Наша Земля в майбутньому», с. 45-56  

1 комментарий:

  1. Я ЗАРАЗ ФІНАНСОВО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Кредиту, який я отримав від LFDS. Я хотів би донести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з LFDS після того, як я втратив роботу та отримав відмову в кредиті мого банку та інших фінансових заклад за рахунок моєї кредитної оцінки. Я не міг платити збори за своїх дітей. Мене було поза рахунками, що збираються викинути з дому через неможливість платити свою оренду. Саме в цей період моїх дітей забрали у мене прийомну допомогу. Тоді я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, яких я вирвав у двох інтернет-кредитних компаніях. Поки я не прочитав про: Служба фінансування Le_Meridian (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) десь в Інтернеті, все ще не переконала, через що я пережила, поки мій родич, який є духовенством, також не сказав мені про поточну кредитну схему LFDS за дуже низькою процентною ставкою 1,9 %% та прекрасними умовами погашення без штрафних санкцій за невиконання платежу. У мене немає іншого вибору, ніж зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені назад. Цей день був найкращим і найкращим днем ​​мого життя, який ніколи не можна забути, коли я отримувати кредитне сповіщення у розмірі 400 000,00 доларів США, на яке я звернувся. Я ефективно використала позику, щоб погасити свої борги та створити бізнес, і сьогодні я та мої діти так раді й виконуємо. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) Телефон довідки WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати стільки тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою афери в Інтернеті. Дякую і Бог вас усіх благословив, я Олександр Артем із парку Горизонт до н.е., Україна.

    ОтветитьУдалить