Проєкти 11 класу

Завдання

Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній:

Тема 1. Моделювання. основи алгоритмізації

CISCO:

Основи апаратного і програмного забезпечення.
Основи Всеохоплюючої Інтернету
Мови програмування. Загальні відомості про мову програмування Scratch
Модуль 3. Типи з'єднань
Мови програмування. Загальні відомості про мову програмування Scratch.
Приклад роботи додатків JavaScript Cisco Coffee
CISCO: Всеохоплюючий Інтернет. Моделі взаємодії. Аналітичні інструменти моделювання рішень.
Модуль 5. Всеохоплююче рішення. Моделювання рішення для Всеохоплюючого Інтернету. Переваги моделювання. Використання блок-схем при моделюванні.

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.29-31 (РОЗДІЛ 1: Стереотипи та упередження Урок 3 Стереотипи та упередження Як ми переконуємо інших людей? Як ми розглядаємо країни?) Т.3, с.52-53 (РОЗДІЛ 2: Рівноправність Урок 3: Рівноправність між чоловіком та жінкою)

Тема 2. Системи обробки табличних даних

з фінансової грамотності: 

Підручник «Економіка і фінанси». 9 клас Тема 5. «Грошові відносини в сучасному світі». Практична робота №2 «Розраховуємо валютний курс», ст. 80, ст. 95
Робочий зошит «Економіка і фінанси». 9 клас Тема 5. «Грошові відносини в сучасному світі». Практична робота №2 «Розраховуємо валютний курс», ст. 40, ст. 44
Підручник «Економіка і фінанси». 9 клас Тема 2. «Сучасна система страхування». Ділова гра «Обираємо вид страхової послуги», ст.34, ст.50
Робочий зошит «Економіка і фінанси». 9 клас Тема 2. «Сучасна система страхування». Ділова гра «Обираємо вид страхової послуги», ст.18, ст.23

Тема 3. 3. Бази даних. Системи управління базами даних

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

Фільтрація та автоматизоване створення запитів у базі даних.
Т.3, с.52-53 (РОЗДІЛ 2: Рівноправність Урок 3: Рівноправність між чоловіком та жінкою)  

Тема 4. Автоматизоване створення та публікація веб-ресурсів. Сучасні сервіси Інтернету

CISCO:

Основи апаратного і програмного забезпечення. Основи Всеохоплюючої Інтернету
Мови програмування. Загальні відомості про мову програмування Scratch
Модуль 3. Типи з'єднань
Приклад роботи додатків JavaScript Cisco Coffee
Ресурси, де можна продемонструвати свої ідеї.
Інформаційні, але не інформаційні спеціальності для Всеохоплюючої Інтернету.
(1.1) Ресурси та підтримка навчальної діяльності учнів.
(1.3) Люди, як один з чотирьох стовпів Всеохоплюючої Інтернету. Петля зворотного зв'язку і бізнес використовує дані. Спільна робота у всеосяжному Інтернеті.
(1.3) Навчальний приклад управління нерухомістю

з освіти для здоров'я і безпеки

Проект «Вчимося жити разом», тренінг 4 «Безпека спілкування в інтернеті», с. 275
з освіти для екологічної безпеки та сталого розвитку
Розділ Діяльність людини, тема «Енергетика», с. 8-19,
розділ Зовнішні загрози, тема «Хімікати», с. 34-37;
розділ Цінності, тема «Здоров’я та довкілля», с. 39-44

з освіти для здоров'я і безпеки

Проект «Вчимося жити разом», тренінг 4 «Безпека спілкування в інтернеті», с. 275; тренінги 4-7, с. 172-189

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.149-150 (РОЗДІЛ 6: Відповідальність Яку відповідальність несуть люди? Урок 3 Чия це проблема? Як розподіляється соціальна
відповідальність?)

з освіти для екологічної безпеки та сталого розвитку

Розділ Цінності, теми «Права громадян», «Наша Земля в майбутньому», с. 45-56

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.168-169 (РОЗДІЛ 7: ШКІЛЬНА ГАЗЕТА Вивчаємо ЗМІ через створення ЗМІ Урок 3: Створюємо нашу настінну газету)

Комментариев нет:

Отправить комментарий