Завдання
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній:
Тема 1. Служби Інтернету
з фінансової грамотності:
Виконання завдань дозволить користуватися торговими сервісами Інтернет простору. Уміти працювати в команді та організовувати спільну роботу в онлайн-середовищах (спільний пошук необхідних школяру товарів та послуг).Підручник «Фінансово грамотний споживач». 6 клас
Тема 5 «Купівля товарів в мережі Інтернет», ст.61
Робочий зошит «Фінансово грамотний споживач». 6 клас
Тема 5 «Купівля товарів в мережі Інтернет»
зі здоров'я і безпеки
Проект «Вчимося жити разом», тренінг 4 «Безпека спілкування в інтернеті», с. 275; тренінги 4-7, с. 172-189з підприємництва
Здоров'я дитини - здорове харчування.-Навч.метод.посіб.для вчителя навч.курсу за вибором для 5-7 кл.[Довгань А.І.,Довгань О.А.,Овчарук О.В., Оліфіра Л.М., Пужайчереда Л.М.,За заг.ред.Овчарук О.В. К: 2012, 128 с.7 кл. Тема - Безпечне харчування та соціум. Соціальне оточення (довкілля) та харчування школяра. Небезпеки (реклама, негативний приклад і вплив однолітків, несанкціонована торгівля, асортимент малоякісної та шкідливої продукції тощо) та як їм протидіяти. Моя відповідальність у харчуванні. Реклама.
з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини
посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.119-120 (РОЗДІЛ 5: Права, свободи та відповідальність. Які наші права та як вони захищені? Урок 2: Визначаємо порушення прав людини)Т.3, с.121-122 (РОЗДІЛ 5: Права, свободи та відповідальність. Які наші права та як вони захищені? Урок 3: Права та відповідальність)
Cisco
Основи Всеохоплюючого ІнтернетуВступ до кібербезпеки
Інтернет речей.
Тема 2 Моделювання
з підприємництва
Основи споживчих знань: Навч.-метод. посіб. для загальноосв. навч. закл.: 1 —12 кл. / Гільберг Т. В., Довгань А. І., Капіруліна С. Л. та ін.: За заг. ред. Бєскової Н. В., Єрохіної А. С., Максименко К. О., Овчарук О. В. — К.: Навч.книга, 2008. — 816 с.: іл. 7 кл.Тема - Основираціонального споживання
Навчально-методичні матеріали для 7 класу
Програма татематичне планування. 7 клас
Посібник для вчителя. 7 клас
Основи раціонального споживання.
Робочийзошит для учня. 7 клас
Здоров'я дитини- здорове харчування.-Навч .метод .посіб .для вчителя навч .курсу за вибором для 5 -7 кл .[Довгань А . І.,Довгань О.А.,Овчарук О . В., Оліфіра Л.М., Пужайчереда Л. М., За заг.ред .Овчарук О . В. К: 2012, 128 с. 7 кл.
Тема: Харчування – основа життя і діяльності людини. Що таке їжа. Навіщо ми їмо. Традиції харчування. Вибір продуктів харчування – запорука здоров’я
Тема - Безпечне харчування та соціум. Соціальне оточення (довкілля) та харчування школяра. Небезпеки (реклама, негативний приклад і вплив однолітків, несанкціонована торгівля, асортимент малоякісної та шкідливої продукції тощо) та як їм протидіяти. Моя відповідальність у харчуванні. Реклама.
Тема 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням
Cisco
Мови програмування. Загальні відомості про мову програмування ScratchТема 4 Табличний процесор
з фінансової грамотності:
Тема 6. «Можливості вибору виду діяльності для молодої людини» Проект «Більше навчаєшся – більше заробляєш», с. 52Робочий зошит «Прикладні фінанси». 8 клас
Тема 6. «Можливості вибору виду діяльності для молодої людини» Проект «Більше навчаєшся – більше заробляєш», с. 35
Підручник «Прикладні фінанси». 8 клас
Тема 8. «Із скарбнички — на банківську картку». Практична робота «Обираємо вигідний варіант банківського вкладу», с. 78
Робочий зошит «Прикладні фінанси». 8 клас
Тема 8. ««Із скарбнички — на банківську картку». Практична робота «Обираємо вигідний варіант банківського вкладу», с. 48, с. 52
З екологічної безпеки та сталого розвитку
Розділ Цінності, теми «Права громадян», «Наша Земля в майбутньому», с. 45-56з підприємництва
Здоров'я дитини - здоровехарчування.-Навч.метод.посіб.для вчителя навч.курсу за вибором для 5-7 кл.[Довгань А.І.,Довгань О.А.,Овчарук О.В., Оліфіра Л.М., Пужайчереда Л.М.,За заг.ред.Овчарук О.В. К: 2012, 128 с.7 кл. Тема: Харчування – основа життя і діяльності людини.
Що таке їжа. Навіщо ми їмо. Традиції харчування. Вибір продуктів харчування – запорука здоров’я.
з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини
посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.71-72 (РОЗДІЛ 3:Різноманітність та плюралізм Урок 2 Чому люди не погоджуються одне з одним? На чому ґрунтуються розбіжності?)
Комментариев нет:
Отправить комментарий