Проєкти 8 класу

Завдання
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній:

Тема 1. Кодування даних

з освіти для екологічної безпеки та сталого розвитку

Розділ Цінності, тема «Культура споживання», с.8, 11, 14;
розділ Зовнішні загрози,
Тема «Відходи», с.24-31, «Хімікати», с. 35-37

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Т.1, стор 20 Т.6, с.35
(ГЛАВА 4 Сприйняття інших Вправа 4.2. Відмінності), буклет http://www.living-democracy.com.ua/textbooks/volume-3/
Тема 2 Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера

CISCO

Основи апаратного і програмного забезпечення. Основи Всеохоплюючого Інтернету. Вступ до кібербезпеки.
Модуль 1 Основні компоненти персонального комп'ютера.
Опис комп'ютерної системи. Ознайомлення з назвами, призначенням і характеристиками.
Практична робота № 3 «Пошук в Інтернеті та засобах мас-медіа інформації про комп’ютерні комплектуючі для збірки комп’ютера клієнта».
Модуль 3. Складання комп'ютера - покрокові інструкції
Лабораторна робота № 4-9
Модуль 9. Принтери.
Загальні функції, характеристики і можливості принтерів.

Тема 3. Опрацювання текстових даних

з фінансової грамотності:

Виконання завдань дозволить створювати, редагувати та форматувати електронну податкову декларацію. Використовувати стилі для форматування документу. Структурувати документ і створювати його зміст. Розуміти та обґрунтовувати необхідність дотримання вимог до стильового оформлення й структурування електронної податкової декларації.
Підручник «Економіка і фінанси». 9 клас
Тема 4. «Податкова система». Практична робота №1 «Заповнюємо податкову декларацію», ст.64, ст.74
Робочий зошит «Економіка і фінанси». 9 клас
Тема 4. «Податкова система». Практична робота №1 «Заповнюємо податкову декларацію» , ст.29, ст.32

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.170-171 (РОЗДІЛ 7:
Шкільна газета Вивчаємо ЗМІ через створення ЗМІ Урок 4: Наш перший номер!)
Т.4, с.223-224 (РОЗДІЛ 9 Засоби масової інформації Участь у демократії через ЗМІ Уроки 2 i 3: Ми цензори! Ми вирішуємо, які статті будуть запропоновані читачам на вибір)

Тема 4. Опрацювання об’єктів мультимедіа

з фінансової грамотності:

Виконання завдань дозволить перетворювати формати аудіо- та відеофайлів. Будувати відеоряд на тему: «Фінансову культуру українського народ у в різні історичні епохи». Використовувати контент з інтернет-джерел з урахуванням авторських прав. Враховувати художньо-естетичну складову в процесі створення мультимедійного об’єкту.
Підручник «Фінансова культура». 7 клас
Розділ ІІ. Розвиток фінансових відносин в Україні. Проект «Фінансова культура українського народу», ст.111
Робочий зошит «Фінансова культура». 7 клас Розділ ІІ. Розвиток фінансових відносин в Україні. Проект «Фінансова культура українського народу», ст. 44

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.168-169 (РОЗДІЛ 7: Шкільна газета Вивчаємо ЗМІ через створення ЗМІ Урок 3: Створюємо нашу настінну газету)

Тема 5. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування

CISCO

Основи Всеохоплюючого Інтернет
Модуль 3. Типи з’єднань
Мови програмування. Загальні відомості про мову програмування Scratch.
Приклад роботи застосунка JavaScript Cisco Coffee

Тема 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

з фінансової грамотності:

Виконання завдань дозволить використати доступні програми кредитних калькуляторів, програмувати опрацювання подій видачі кредитів. Обґрунтувати необхідність застосування подібних програм в життєвій практиці.
Тема 9. «Кредити. Кредитна історія та її формування». Практична робота №4 «Вибір найкращого варіанту придбання комп’ютера в кредит», ст.90, ст.98
Тема 9. «Кредити. Кредитна історія та її формування». Практична робота №4 «Вибір найкращого варіанту придбання комп’ютера в кредит», ст. 54, ст. 58

Тема 7. Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора

з фінансової грамотності:

Підручник «Прикладні фінанси». 8 клас
Тема 6. «Можливості вибору виду діяльності для молодої людини» Проект «Більше навчаєшся – більше заробляєш», с. 52
Робочий зошит «Прикладні фінанси». 8 клас
Тема 6. «Можливості вибору виду діяльності для молодої людини» Проект «Більше навчаєшся – більше заробляєш», с. 35
Підручник «Прикладні фінанси». 8 клас
Тема 8. «Із скарбнички — на банківську картку». Практична робота «Обираємо вигідний варіант банківського вкладу», с. 78
Робочий зошит «Прикладні фінанси». 8 клас Тема 8. ««Із скарбнички — на банківську картку». Практична робота «Обираємо вигідний варіант банківського вкладу», с. 48, с. 52

з підприємництва

Основи споживчих знань: Навч.-метод. посіб. для загальноосв. навч. закл.: 1 —12 кл. / Гільберг Т. В., Довгань А. І., Капіруліна С. Л. та ін.: За заг. ред. Бєскової Н. В., Єрохіної А. С., Максименко К. О., Овчарук О. В. — К.: Навч.книга, 2008. — 816 с.: іл.
8 кл.Тема - Споживання і здоров’я
Навчально-методичні матеріали для 8 класу
Програма та календарно-тематичне планування. 8 клас
Посібник для вчителя. 8 клас
Тема 3.Поняття про раціональне споживання. Хто такі споживачі. Поведінка споживачів. Споживання товарів як задоволення потреб людини. Права споживачів. Споживчі властивості й споживча цінність товарів та послуг. Основні характеристики товарів та послуг. Вплив нераціонального споживання на здоров’я. Як людина може протистояти шкідливим потребам.
 Практикум:
– практична робота «Складання раціонального гардеробу»; – практична робота «Аналіз особистого споживання з позиції раціональності».

Тема 8. Розв’язування компетентнісних задач

зі здоров'я і безпеки

Розділ Цінності, теми «Права громадян», «Наша Земля в майбутньому», с. 45-56  

Комментариев нет:

Отправить комментарий