Проєкти 5 класу

Завдання
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній:

Тема 1. Інформаційні процеси та системи

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Т.2, с.105-106 (Розділ 9 – Засоби масової інформації. Медіа в дії: я б зробив це, якби міг. Урок 2: Сила знань та навичок!)

з підприємництва 

Основи споживчих знань: Навч.-метод. посіб. для загальноосв. навч. закл.: 1 —12 кл./ Гільберг Т. В., Довгань А. І., Капіруліна С. Л. та ін.: За заг. ред. Бєскової Н. В., Єрохіної А. С., Максименко К. О., Овчарук О. В. — К.: Навч.книга, 2008. — 816 с.: іл. 5-6 кл. Тема - Споживча етика
Тема 1.1. Споживач. Потреби споживача. Загальне уявлення про споживача. Споживча етика та етика споживання. Дотримання норм етикету у повсякденному житті. Раціональне споживання, норма споживання, етикет споживання. Вплив бюджету родини на потреби. Власний бюджет. 
Практикум: практична робота «Складання власного бюджету (бюджету родини)»
Тема 1.3. Правила споживчої етики. Що повинен знати споживач про товар, який він купує. Вимоги до товару. Міжнародні стандарти розмірів одягу та взуття. Якість товарів. Особливості, переваги і недоліки продажу товарів: у кредит, за каталогами, інтернет магазином, поштою, у секондхенді. Спеціальні терміни: гарантійний, придатності, використання. 
Практикум: 
— екскурсія в супермаркет (магазин), етика поведінки споживача; 
— практична робота «Співвідношення моди та етикету»; 
— практична робота «Як написати лист скаргу на недоброякісний товар, придбаний в інтернет магазині»; 
— ділова гра «Споживач і маркетинг» 
Тема 1.1. Споживач. Потреби споживача. Раціональне споживання, норма споживання, етикет споживання. Що значить «правильно харчуватися»? Раціональне харчування, культура харчування, етика харчування. 
Практикум: практична робота «Складання денного меню» 
Тема 1.2. Джерела споживчої інформації. Джерела інформації, необхідної для споживача. Етика і культура подання споживчої інформації. Реклама, види реклами і рекламної продукції: відео, аудіо, друкована, бігборд та ін. Переваги і недоліки реклами. Що таке сертифікат? Які види продукції вимагають сертифікації? Яку інформацію споживач може отримати із сертифіката. Товарні знаки, етикетки, упаковки, вкладки. Оцінка поданої на них інформації та значення її для споживача. Штрих код. Різновиди систем кодування. Що стоїть за цифрами? Індекс Е. Для чого потрібні харчові добавки? Як класифікуються харчові добавки? 
Практикум: 
— ділова гра «Рекламна агенція» (розробка рекламної продукції, дотримання етичних норм у розробці реклами); 
— ділова гра «Про що нам розповість штрих код»; 
— ділова гра «Про що розкаже індекс Е» 

Тема 2. Мережеві технології та Інтернет

Cisco

Вступ до кібербезпеки 

з фінансової грамотності:

віртуальна екскурсія в «Музей грошей Національного банку України»
Підручник «Родинні фінанси». 5 клас, Тема 8 «Гроші в житті родини», с. 58. 
Робочий зошит «Родинніфінанси». 5 клас, Тема 8 «Гроші в житті родини», с. 29.

З екологічної безпеки та сталого розвитку

зі здоров'я і безпеки

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

Т.2, с.93-94 (Розділ 8: Ключове поняття “права та свободи” в початковій школі. Урок 2: Права людини: про що вони говорять?) 
Т.2, с.95-96 (Розділ 8: Ключове поняття “права та свободи” в початковій школі. Урок 3 Дослідження: що думають та знають люди навколо нас? Учні готують та проводять невелике дослідження з прав людини)
Т.2, Розділ 9, с.105-106 (Медіа в дії: я б зробив це, якби міг! Урок 2: Сила знань та навичок!)

Тема 3. Алгоритми та програми

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Т.3, с.95-96 (РОЗДІЛ 4: Конфлікт. Урок 2: Застосування підходу шести кроків)

Cisco

Основи Всеохоплюючої Інтернету. Мови програмування. Загальні відомості про мову програмування Scratch 

Тема 4. Опрацювання текстових даних

з фінансової грамотності:

віртуальна екскурсія в «Музей грошей Національного банку України»
Підручник «Родинні фінанси». 5 клас, Тема 8 «Гроші в житті родини», с. 58. 
Робочий зошит «Родинні фінанси». 5 клас, Тема 8 «Гроші в житті родини», с. 29.
Вступ. ст.5, ст.15

з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини

посібник серії «Живемо в демократії» Шкільна газета Вивчаємо ЗМІ через створення ЗМІ Урок 1: Газети навколо нас Т.3, Розділ 7,с.164-165
Т.3, с.166-167 (РОЗДІЛ 7: Шкільна газета Вивчаємо ЗМІ через створення ЗМІ Урок 2: Наша газета найкраща…чи не так?)

1 комментарий:

  1. Я ЗАРАЗ ФІНАНСОВО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Кредиту, який я отримав від LFDS. Я хотів би донести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з LFDS після того, як я втратив роботу та отримав відмову в кредиті мого банку та інших фінансових заклад за рахунок моєї кредитної оцінки. Я не міг платити збори за своїх дітей. Мене було поза рахунками, що збираються викинути з дому через неможливість платити свою оренду. Саме в цей період моїх дітей забрали у мене прийомну допомогу. Тоді я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, яких я вирвав у двох інтернет-кредитних компаніях. Поки я не прочитав про: Служба фінансування Le_Meridian (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) десь в Інтернеті, все ще не переконала, через що я пережила, поки мій родич, який є духовенством, також не сказав мені про поточну кредитну схему LFDS за дуже низькою процентною ставкою 1,9 %% та прекрасними умовами погашення без штрафних санкцій за невиконання платежу. У мене немає іншого вибору, ніж зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені назад. Цей день був найкращим і найкращим днем ​​мого життя, який ніколи не можна забути, коли я отримувати кредитне сповіщення у розмірі 400 000,00 доларів США, на яке я звернувся. Я ефективно використала позику, щоб погасити свої борги та створити бізнес, і сьогодні я та мої діти так раді й виконуємо. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) Телефон довідки WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати стільки тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою афери в Інтернеті. Дякую і Бог вас усіх благословив, я Олександр Артем із парку Горизонт до н.е., Україна.

    ОтветитьУдалить